Menu Zavřít

222 tisíc nových klientů

1. 2. 2008
Autor: Euro.cz

T-Mobile

Mobilní operátor T-Mobile zvýšil v loňském roce počet českých zákazníků o 222 tisíc na 5,271 milionu, když jen během posledního čtvrtletí přilákal 64 tisíc nových klientů. Vyplývá to ze zprávy, kterou minulý týden zveřejnil německý koncern Deutsche Telekom, mateřská organizace českého T-Mobilu. Největší český operátor z pohledu počtu klientů opět zvýšil počet lukrativnějších tarifních zákazníků o 419 tisíc na celkových 2,228 milionu, klienti s paušálem tak nyní představují více než 42 procent celkové zákaznické báze. V rámci přenositelnosti čísla získala firma od konkurenčních operátorů jedenáct tisíc nových klientů - především z řad firem a podnikatelů.
T-Mobile zároveň ohlásil, že rozšířil počet zemí, kde lze volat za výhodné „evropské ceny“, tedy sazby, jež vloni nařídila Evropská unie. Takzvaný Eurotarif lze využívat nejen při volání ze zemí EU, ale nově i v Norsku, Lichtenštejnsku a na Islandu. Za minutu odchozího hovoru zaplatí zákazník 16,54 koruny (včetně DPH), minuta příchozího telefonátu jej přijde na 8,09 koruny. Ceny ostatních roamingových služeb (tedy textové či multimediální zprávy a datové přenosy) jsou účtovány dle základního roamingového ceníku. T-Mobile tvrdí, že nízké ceny zbavují zákazníky obav z volání ze zahraničí, například u tarifních klientů se průměrná délka hovoru zvýšila o třetinu a počet provolaných minut v roamingu meziročně vzrostl o 37 procent.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).