Menu Zavřít

AAA Auto

4. 9. 2017
Autor: Euro.cz

Daniel Šturm • ředitel marketingu Pozice ředitele marketingu skupiny AAA Auto se ujal Daniel Šturm. Ve své funkci bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii Hrmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze Hrmy, ale také růst značky Mototechna specializované na zánovní vozy. V pozici šéfa marketingu největšího prodejce ojetých vozů v České republice Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáše. Šturm má letité zkušenosti v mezinárodních strukturách firem. Úspěšně řídil projekty uvedení produktů na trh nebo také spuštění různých internetových služeb. Před svým nástupem do AAA Auto zastával řadu vedoucích pozic v marketingu a obchodě.

Působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing společnosti Home Credit v České republice a na Slovensku. Pracoval také v řídicích pozicích ve společnostech Stratosféra a Inzertmedia. •

  • Našli jste v článku chybu?