Menu Zavřít

Adidasu se daří. Restrukturalizuje Reebok a investuje do budoucnosti

3. 11. 2016
Autor: Mladá fronta, archiv

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas ve třetím čtvrtletí zvýšil čistý zisk o 15 procent na 387 milionů eur (10,5 miliardy korun). Firma dnes také uvedla, že chystá restrukturalizaci značky Reebok a investice do své budoucnosti. Tržby za čtvrtletí vzrostly o 14 procent a dosáhly 5,4 miliardy eur (145,9 miliardy korun).

Bez zahrnutí výkyvů směnných kurzů se čtvrtletní tržby zvýšily o 17 procent, tržby hlavní značky Adidas pak bez vlivu kurzových změn vzrostly o 20 procent. U značky Reebok se zvýšily o sedm procent a u golfové značky TaylorMade, kterou se firma snaží prodat, o šest procent.

EBF24

Adidas také dál zlepšuje hospodaření v Severní Americe, kde se tržby bez zahrnutí kurzových výkyvů zvýšily asi o pětinu.

Na nového generálního ředitele Kaspera Rosteda sílí tlak, aby udržel růst a zlepšil ziskovost, uvedla agentura Reuters. Podnik také oznámil, že kvůli restrukturalizaci značky Reebok ve druhém pololetí zaúčtuje jednorázové náklady 30 milionů eur. Další náklady, jejichž výši zatím firma neuvedla, očekává v souvislosti se zaváděním opatření, jejichž cílem je posílení budoucího růstu.


Čtěte dále:

Rozchod po 18 letech? Nike chce Adidasu přebrat Real Madrid

Toxický luxus. Oblečení věhlasných značek je jedovaté

Nike se nedostala do semifinále. US Open ovládli Japonci

 Stan Wawrinka během letošního US Open

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).