Již 58. ročník nejvýznamnějšího reklamního festivalu světa Cannes Lions, který je spojen s oceňováním nejlepších reklamních prací, se letos konal ve dnech 19. – 25. června. Jasným vítězem se stala mediální agentura OMD. Z festivalu si odnesla jednoho Zlatého lva, dva Stříbrné lvy a pět Bronzových lvů, tedy daleko více trofejí než jakákoli jiná síť agentur.
Foto: OMD
Světová síť mediálních agentur OMD v uplynulém roce dosáhla explozívního nárůstu vstupů v médiích. Na společném úspěchu se přitom podílejí pobočky z celé sítě a ze široké škály nejrůznějších trhů světa. Do budoucna očekává OMD další růst, mimo jiné díky nově utvořenému Light Teamu, jehož úkolem je stimulace nových skvělých nápadů a vizí v rámci agentury. Vynikající výsledky z Cannes potvrzují, jak se vyplácí investovat do kreativity, péče o špičkové talenty a do snah odvádět tu nejlepší práci.
Zlatého lva získala londýnská pobočka OMD Manning Gottlieb v kategorii Nejlepší použití značky za svoji „GT Academy“ pro Nissan a Sony PlayStation. Dále získala dva Stříbrné lvy v kategoriích Nejlepší integrovaná kampaň a Nejlepší využití integrovaných médií za „The Megane Experiment“ pro Renault.
Pět Bronzových lvů získaly pobočky OMD v Londýně, v Sydney, v Santo Domingu, New Yorku a Portoriku.
„Tento výsledek by byl báječný i v kterémkoli jiném roce,“ uvedl Jan Pfeifer, ředitel OMD Česká republika. “Letos jsme dosáhli 34% zvýšení počtu mediálních vstupů, a tak jsme dvojnásobně hrdí na uznání, jakého se nám dostalo,” dodává.