Menu Zavřít

Alma Media se stane novým majitelem LMC, lídra na trhu on-line recruitmentu v ČR

29. 12. 2011
Autor: profit

Dnes byla uzavřena dohoda o akvizici, na základě které se finská mediální skupina Alma Media stane novým majitelem společnosti LMC s.r.o. , provozovatele dvou nejvýznamnější portálů pro nábor zaměstnanců v České republice.

Foto: Profimedia.cz

Akvizice je v souladu se strategií Alma Media usilovat o růst v oblasti digitálních služeb a dále rozšiřovat své mezinárodní působení. Společnost LMC, která letos očekává meziroční nárůst tržeb o 25 % na částku přesahující 400 milionů Kč, se v rámci skupiny Alma Media stane součástí divize Marketplaces (on-line služby a řešení). Detaily transakce nebudou zveřejněny.

LMC byla založena prodávajícím, panem Liborem Malým, v roce 1996 a od té doby si na českém trhu drží vedoucí postavení. Kromě provozování dvou nejvýznamnějších pracovních portálů v České republice a jednoho na Slovensku LMC klientům v současnosti poskytuje také řešení pro správu získávání a výběru zaměstnanců LMC G2 a poradenství v oblasti personalistiky a HR marketingu. LMC má celkem přibližně 25 tisíc registrovaných B2B klientů a cca 1 milion registrovaných uchazečů o zaměstnání. LMC zaměstnává zhruba 200 lidí, převážně v Praze. Akvizice nebude mít žádný dopad na zaměstnance LMC, ani na značky společnosti.

Chtěl jsem především zajistit, aby LMC po uzavření transakce pokračovala v dynamickém rozvoji a jsem velmi rád, že novým vlastníkem společnosti se stala právě Alma Media. Jsem přesvědčen, že transakce přinese zajímavé příležitosti pro rozvoj, a to jak zaměstnancům, tak managementu LMC, a že společnosti umožní pokračovat v uvádění nových inovativních služeb pro zákazníky,“ uvádí Libor Malý, zakladatel LMC.

bitcoin_skoleni

Prostřednictvím této transakce činíme důležitý krok směrem k mezinárodnímu posílení našich aktivit v oblasti on‑line recruitmentu a jsem velmi rád, že se talentovaný tým LMC stane součástí Alma Media. Pevně věřím, že know‑how LMC v kombinaci se silnou zkušeností Alma Media na poli on-line služeb, včetně oblasti náboru, nám zajistí skvělé příležitosti pro další rozvoj našich služeb ku prospěchu zákazníků,“ uvádí Raimo Mäkilä, Senior Vice President pro divizi Markatplaces společnosti Alma Media.

Alma Media je dynamická mediální skupina, jejímiž nejznámějšími produkty jsou Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti a Etuovi.com. Alma Media zaměstnává přibližně 2800 profesionálů. Čisté tržby společnosti v roce 2010 dosáhly hodnoty 311,4 milionu EUR při provozní marži ve výši 13,9 procenta. Akcie Alma Media (ALN1V) jsou obchodovány na Helsinské burze NASDAQ OMX.

  • Našli jste v článku chybu?