Největší český internetový obchod Alza.cz v loňském roce zvýšil tržby o dvaadvacet procent na 6,8 miliardy korun. Firma těžila především z vybudování moderního logistického centra v pražských Horních Počernicích a rozšíření záběru prodeje o hračky, parfémy, kosmetiku či módní doplňky. „Růst tržeb o více než 1,2 miliardy korun je důkazem, že se nám vyplatily investice do inovací, stejně jako se pozitivně projevilo rozšíření pobočkové sítě po celé České i Slovenské republice,“ říká obchodní ředitel Alza.cz Martin Drdúl s tím, že růst firmy se obešel bez akvizic a použití cizích finančních zdrojů.
Alza.cz společně se „sesterskými“ e-shopy Kleopatra.cz a Hracky.cz vloni vyřídila přes dva a čtvrt milionu objednávek, tedy o 42 procent více než v roce 2010. Průměrná cena objednávky vloni dosáhla 2983 korun. Někdejší centrální sklad a největší kamenná provozovna Alzy v pražských Holešovicích denně obslouží v průměru šest a půl tisíce zákazníků, denní návštěvnost internetových stránek Alza.cz přesahuje 290 tisíc lidí, což z portálu dělá nejnavštěvovanější český server v oblasti počítačů a elektroniky.