Socialbakers Socialbakers jsou v Česku známou značkou, která má vedle zastoupení v Silicon Valley pobočky také v mnoha dalších částech světa.
Vývojová centrála se nedávno přestěhovala z vilek na pražských Vinohradech do Karlína (část je také v Plzni) a spoluzakladatel a šéf firmy Jan Řežáb postupně buduje obchodní zastoupení po celém světě. Jen za poslední dobu přibyly pobočky v New Yorku, Singapuru, Paříži a Mnichově.
Spolu s tím roste také počet klientů. Za poslední rok jich přibyla zhruba tisícovka, mimo jiné třeba Samsung, Disney, Universal či Discovery. Zákazníky Socialbakers je polovina největších světových firem z žebříčku Fortune 500.
Firma Socialbakers získala ve třech investičních kolech celkových 34 milionů dolarů.
Poslední várka byla největší – investory Earlybird Venture Capital a Index Ventures, kteří investují jen do toho nejlepšího, vyšla na 26 milionů dolarů. S rozvojem společnosti jsou spokojení, peníze vkládali i v předchozích dvou investičních kolech.
Aktuální tržní hodnota Socialbakers se pohybuje nad 200 miliony dolarů.
Společnost Socialbakers se podle Jana Řežába chce stát standardem pro monitoring a práci se sociálními sítěmi a reklamou. Díky investicím může pro splnění tohoto cíle i nakupovat. Firma získala americký startup EdgeRank Checker (jednotky milionů dolarů), chorvatské SocialBrando a české Ataxo.
Socialbakers jsou v silné růstové fázi a získávají tržní podíl. Společnost nekomentuje, jak je na tom se ziskovostí, Jan Řežáb nicméně pro týdeník Euro uvedl, že se tržby za poslední rok pohybovaly někde kolem 25 milionů dolarů.