Menu Zavřít

Ataxo umí sledovat názory internetových uživatelů

4. 11. 2010
Autor: profit

Už i české firmy si začínají uvědomovat sílu Facebooku a sociálních sítí. Důkazem toho, že se internet stává pro české firmy silným marketingovým nástrojem je nová internetová služba Social Insider, kterou uvedla na trh firma Ataxo.

Foto: archív Profit

Služba je určená pracovníkům marketingu, kteří díky ní mohou sledovat a vyhodnocovat diskuze v sociálních sítích jako jsou Facebook, Twitter, Youtube nebo na blozích.

bitcoin_skoleni

Protože se jedná o první lokalizovaný produkt svého druhu u nás, zvládne systém i takové věci, jako například skloňování zadaných klíčových slov. Firmy díky této službě získají přehled o tom, jak roste či naopak klesá zájem o firemní značce i o jejich produktech a službách. Služba sleduje i to, v jakých souvislostech je konkrétní slovo zmiňováno.

Ataxo si od projektu Social Insider slibuje mnohé a chce se produktu plně věnovat, aby jej mohlo dále vylepšovat. Dále vyvíjet by mělo i nástroje pro tvorbu analýz, protože zájem o reklamu na sociálních serverech v Česku dlouhodobě roste. “Nyní jsme ve fázi, kdy dokážeme zjistit, o čem se lidé baví. Ale v budoucnu se zaměříme na to, ukázat kdo a proč se o tom baví,“ poznamenal Josef Šlerka, šéf vývoje Ataxo Interactive a ukázal například grafy reprezentující komunitní vazby na Twitteru.

  • Našli jste v článku chybu?