Menu Zavřít

Baldinini, Boss, Toni

15. 4. 2004
Autor: Euro.cz

Od účasů po boty

Baldinini

Dokonalý detail

Osobnost, dynamika a obuvnická tradice přesně vystihují značku Baldinini. Obuv této značky je proslulá dokonalým ručním zpracováním detailů a hlavně luxusními materiály, které na své boty používá. Hitem poslední sezony jsou bezpochyby pánské mokasíny, u Baldinini je najdete v několika barvách, stejně jako sandály. Design, výraznost a pohodlnost jsou elementy, které spojují trendovost modelu se skvělým propracováním, proto ani úspěšný podnikatel nemusí celý den chodit v uzavřených botách. Nicméně elegantní uzavřené boty jsou žhavým artiklem Baldinini. Jako materiál posloužila opět luxusní kůže, například klokaní.
Dámské boty značky Baldinini jsou letos opravdu skvostem pro oko i nohy. Jsou pohodlné, ale neztrácejí nádech luxusu a elegance. Obuv je v trendových barvách, jako je oranžová a tyrkysová v kombinacích s bílou a černou. Nevyhnutelnou součástí kolekce jsou špičaté boty na jehlových i kačenkových podpatcích.

Hugo Boss
Obléká, baví a inspiruje

Hugo Boss označuje výrobky nejvyšší krejčovské kvality a dokonalé elegance. Tato značka se stala symbolem 80. let a mladé generace yuppie (Young Urban Professional – mladý městský odborník). Yuppie je symbol muže svobodného, bezdětného, pracujícího na burze nebo majícího soukromou advokátní praxi. Obléká se ve velkém stylu a jeho nezbytností jsou právě dvouřadové obleky značky Hugo Boss.
Se svojí dlouhou historií a tradicí nás firma nenechává na pochybách, že je jedním z fenoménů světové módy. Stále přichází s novými styly, které si získávají širší a širší okruh zákazníků. Řada Baldessarini si vás získá svým luxusem a linie Orange label zase pohodlností zaměřenou na volný čas. Kolekce Hugo je šitá výhradně pro mladé muže a linie Woman zase pro ženy všech věkových kategorií. Nově byla letos představena i sportovní linie Green Label, která spojuje klasiku a eleganci s ochotou experimentovat s materiály, barvami nebo vzory. Oblečení značky Hugo Boss známe všichni, bohužel jsme ale v České republice nemohli vidět žádnou přehlídku této značky. To však dnes již neplatí! 22. dubna 2004 firma toto oblečení v pánské i dámské verzi představí při velké módní show i u nás.

bitcoin_skoleni

Toni & Guy

První kadeřnický salon této značky byl otevřen v České republice v září 2002 v Praze poblíž Staroměstského náměstí, v Dlouhé ulici číslo 13, tedy v oblasti, která se v poslední době zapsala do povědomí jako návrhářské a designerské centrum. Salon nabízí bezkonkurenční úroveň služeb, a naplňuje tak filozofii značky Toni & Guy, jejíž hlavní vizí je vytvořit účes, který bude vystihovat celkovou image osobnosti. A jaké jsou poslední módní trendy v oblasti účesové tvorby této značky? Mottem značky je vytvořit účes, který bude vystihovat muže s vytříbeným vkusem. V ženské tvorbě jsou kadeřníci salonu Toni & Guy daleko odvážnější. Vlnité vlasy, pro letošní módní přehlídky doslova typické, budou méně definované a dostupné pro většinu žen. Hlavní důraz je kladen na moderní tvary, které mají vyřazovat prožité skutečnosti dotyčné osoby. Uvidíme tedy mnohem jemnější a matnější struktury spolu s experimenty v oblasti střihů, které mají spojovat různé délky a metalické barvy. Tvary účesů budou volnější a přirozenější. Exkluzivitou značky je i styl „Do It Yourself“ (Udělej si sám), který dává vlasům čerstvý a nestrukturovaný tvar. A všemi milované ofiny ani letos nemusíte nechat dorůst. Nosit se budou však mnohem volněji a v asymetrických liniích.

  • Našli jste v článku chybu?