Rhodos
PRAHA (hns) – Osmý ročník soutěže Rhodos o nejpůsobivější firemní image vyvrcholil vyhlášením vítězných firem v devatenácti oborových kategoriích. Letošní novinku - cenu za nejlepší image v oblasti filantropie - získala elektrárenská společnost ČEZ. Rovněž poprvé byl v tomto ročníku vyhlášen držitel prestižního ocenění Bílý Rhodos, určeného pro firmu s nejlepším image bez ohledu na vyhlášené kategorie. Získala jej Škoda Auto. Zvláštní cenu Modrý Rhodos tradičně obdržely firmy, jež se v minulosti umístily ve své kategorii třikrát na prvním místě. Letos se to týkalo společností Mercedes Benz a ING penzijní fond. Generálním partnerem soutěže Rhodos se stala již potřetí finanční skupina PPF. „Stále více firem si uvědomuje, že k úspěchu nestačí jen dobré finanční výsledky. I do slovníku společností působících v Česku se dostávají pojmy, jako společenská odpovědnost nebo filantropie,“ vysvětlil motivaci k zařazení nové kategorie ředitel marketingu a komunikace PPF Ivan Lackovič.