GLOSY Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále.
GLOSY
Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále. Netradiční byl ale zejména jeho pohled na svět obchodu a marketingu. „Microsoft ani McDonald’s nepřežijí, pokud rychle nezmění svůj přístup k zákazníkovi,“ zněl například jeden z jeho výroků.
Podobných razantních prohlášení se obecenstvu dostala celá řádka. Jeho vystoupení bylo jistě inspirativní, ale dovedete si představit, že by česká automobilka Škoda na základě jeho rad zaplatila každému svému zákazníkovi výlet do Česka s prohlídkou továrny a s možností poznat českou kulturu?