Bohdan Vlček Bohdan Vlček je šéfem Škody Auto ČR a zodpovídá za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky na domácím trhu. „Za naším současným úspěchem stojí naše modelová ofenziva započatá již v loňském roce v kombinaci s aktivním přístupem k českým zákazníků,“ řekl Vlček týdeníku Euro.
* Jak si vede značka Škoda v Česku?
Letošní květen byl s výsledkem 4570 registrovaných vozů pro automobilku Škoda v pořadí již sedmým měsícem, v němž značka vykázala na tuzemském trhu nárůst prodejů oproti stejnému období v loňském roce. Značka Škoda nadále si drží svůj suverénní tržní podíl na hodnotě 30,6 procenta, díky kterému je jasným lídrem domácího trhu. Atraktivní modelová nabídka značky a férová cenová politika viditelně boduje u českých zákazníků.
* Loni se čekalo na novou octavii, nyní na fabii. Její nová generace bude představena na podzim. V jaké jste fázi?
Škoda Fabia je dlouhodobě naším druhým nejprodávanějším modelem a etalonem v segmentu kompaktních vozů. Aktuálně se vůz nachází ve fázi jeho generační obměny, která byla očekávána, a proto jsme na ni velice dobře připraveni. Zejména díky politice atraktivních akčních modelů a cenovým zvýhodněním však v posledních měsících roste po modelu Fabia II. generace poptávka, v Česku pak po akční verzi Fabia Tour. Abychom byli schopni požadavky zákazníků uspokojit, vyšel nám výrobní závod v Mladé Boleslavi vstříc a po dohodě s naší odborovou organizací jsme na výrobní lince zavedli mimořádné přesčasové směny.