Brněnské výstaviště nabídne příští rok vystavovatelům a návštěvníkům nejméně čtyři novinky. „Další dvě akce jsou v jednání, zatím je o nich předčasné hovořit,“ řekl ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Škrla. V příští sezoně chce dát společnost důraz i na akce pro laickou veřejnost.
Brněnské výstaviště nabídne příští rok vystavovatelům a návštěvníkům nejméně čtyři novinky. „Další dvě akce jsou v jednání, zatím je o nich předčasné hovořit,“ řekl ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Škrla.
V příští sezoně chce dát společnost důraz i na akce pro laickou veřejnost. Důkazem je například projekt Golf. „Chceme tak podpořit prezentaci Česka jako důležité golfové destinace a zároveň přispět k masivní prezentaci golfu na veřejnosti,“ přiblížil Škrla. Proto bude Golf součástí veletrhů turistiky Go&Regiontour i veletrhu Sportlife. Dvakrát do roka plánují Veletrhy i rozšíření módních veletrhů Styl/Kabo: Novinka Cosmetics se zaměří na kadeřnictví a kosmetiku, Clutex má prezentovat obor technických textilií a bytového textilu.
Poslední z novinek souvisí s jednou z vlajkových lodí brněnského výstaviště, veletrhem Invex-Digitex, a nese název Media hall. „Stávající rozvoj veletrhu směrem k digitálním a multimediálním technologiím tvoří východisko pro profilaci brněnského výstaviště jako multimediálního centra,“ doplnil ředitel.