(reakce na článek o nedostatečném mobilním signálu v rychlovlacích, Profit č. 15/2007) Rád bych zmínil ještě jednu souvislost vámi popisovaného tématu. Na koridorech se objevuje čím dál více tunelů. Ty nejdelší se teprve chystají, prý někdy za 10 let by měly podstatně zkrátit cestu mezi Prahou a Plzní.
(reakce na článek o nedostatečném mobilním signálu v rychlovlacích, Profit č. 15/2007)
Rád bych zmínil ještě jednu souvislost vámi popisovaného tématu. Na koridorech se objevuje čím dál více tunelů. Ty nejdelší se teprve chystají, prý někdy za 10 let by měly podstatně zkrátit cestu mezi Prahou a Plzní. Dva tunely budou dlouhé několik kilometrů, mimo jiné by se tunelem mělo jet z pražského Smíchova až do Berouna. Cestující stráví v tunelu přes 10 minut - kdo tam zajistí signál? Začne se to řešit, až si budou cestující stěžovat, nebo se zúčastnění (operátoři, České dráhy a Správa železniční dopravní cesty) zkusí domluvit s předstihem a myslet na lidi?