1 CZ. NIC Zdeněk Brůna • technický ředitel Na začátku roku se novým členem managementu sdružení CZ. NIC, správce české národní domény, stal Zdeněk Brůna. Jako technický ředitel bude mít na starost zejména provoz a rozvoj systému pro správu domén s koncovkou „cz“. Dosavadní technický ředitel CZ. NIC Jaromír Talíř se v rámci managementu posunul do funkce technického partnera. Náplní jeho práce bude především rozšiřování systému správy domén (FRED), a to i v zahraničí, a zdokonalování služby mojeID.
Zdeněk Brůna vystudoval v letech 1994 až 2000 obor ekonomika a řízení v elektrotechnice a energetice na Fakultě elektrotechnické ČVUT. Již při studiích začal pracovat pro společnost ICZ, kde působil do roku 2003 jako projektový manažer v oddělení outsourcingových služeb. Další jeho kariérní zastávkou byla práce pro Active 24, kde nejdříve zastával pozici vedoucího serverhousingové divize a manažera pro klíčové zákazníky. Od listopadu 2005 zde potom působil jako technický ředitel. Zdeněk Brůna se na chodu sdružení CZ. NIC podílel řadu let, a to jako člen kolegia, kde od roku 2008 zastupoval komoru registrátorů.
2
HOME CREDIT Milan Cáder • ředitel divize Produkty Pavel Kuhn • ředitel inovačního centra S příchodem roku 2016 uvítal Home Credit dvě nové posily, Milana Cádera a Pavla Kuhna. Milan Cáder bude zastávat pozici ředitele divize Produkty. Má dlouholeté zkušenosti s finančním sektorem, kde se vypracoval z obchodního zástupce až do vrcholného vedení. Po odchodu ze společnosti GE Money byl zodpovědný za B2B sektor a spolupráci se třetími stranami v Cetelemu. Před nástupem do Home Creditu řídil pět let oblast B2C a péče o klienty ve společnosti BNP Paribas PF. Vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor ekonomika a management. Ve volném čase rád sportuje, cestuje, rybaří, v oblibě má divadlo a film. Milan Cáder naváže na práci Daniela Šturma, který ve vedení firmy Home Credit zůstává v pozici ředitele divize Marketing a nadále se bude věnovat jejímu rozvoji.
Pavel Kuhn, který má patnáctiletou praxi v oblasti strategického marketingu a obchodního rozvoje, nastupuje do funkce ředitele inovačního centra a stává se členem senior managementu. Po vystudování Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava pracoval dva roky jako account manager ve společnosti Leo Burnett, následně nastoupil do Vodafonu, kde v pozicích manažer komunikace a manažer marketingu strávil dohromady devět let. Následně působil v Mopetu CZ jako obchodní a marketingový ředitel. Do Home Creditu se přesunul ze Sazky, kde byl vedoucím marketingu v sekci SazkaMobil. Mezi jeho zájmy patří ultra trail a běžky.
3
HARTMANN – RICO Tomáš Groh • managing director Marek Třeška • managing director Novými managing directory českého výrobce zdravotnických prostředků se stal Tomáš Groh, který odpovídá za oblast obchodu a marketingu, a Marek Třeška, jenž má na starost oblast financí, lidských zdrojů, IT a SCM. Představenstvo tvoří společně s ředitelem Jaroslavem Novákem, zodpovědným za technickou oblast a výrobní závody. Roli mluvčího představenstva bude zastávat Tomáš Groh. Stalo se tak po odchodu generálního ředitele Ľubomíra Páleníka, který stál v čele firmy osmnáct let.
Tomáš Groh zastává pozici ředitele pro obchod a marketing společnosti Hartmann – Rico od roku 2013. Předtím od roku 2005 působil ve funkci obchodního ředitele. Od roku 2009 vedl v rámci skupiny Hartmann a regionu východní Evropy řadu mezinárodních projektů a aktivit v oblasti řízení prodeje. Ve skupině Hartmann pracuje již od roku 1998. Je absolventem Masarykovy univerzity v Brně. Je ženatý, má dvě dcery. Kromě rodiny a práce se ve volném čase věnuje dalšímu rozvoji, sportu, hraje golf a zajímá se o starožitnosti a umění.
Marek Třeška, dříve finanční ředitel společnosti Hartmann – Rico, zahájil své působení ve firmě v roce 1998. Od roku 1999 vystřídal různé vedoucí posty v obchodu, marketingu a controllingu jak v mateřské společnosti v Německu, tak i v dceřiných společnostech Hartmann Group (Rusko, země bývalé Jugoslávie, Bulharsko, Ukrajina). Je absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně, Wirtschaftsuniversität Wien a University of Minnesota.
4
LETIŠTĚ PRAHA Jana Mouchová • ředitelka komerčních aktivit Novou ředitelkou komerčních aktivit Letiště Praha se od Nového roku stala Jana Mouchová. Jejím úkolem je posílit vztahy s komerčními partnery a zároveň pokračovat v rozvoji služeb a komfortu cestujících na pražském letišti při současném zlepšování poměru kvality a ceny těchto služeb. Prioritou bude také připravovaná rekonstrukce obchodních prostor v obou terminálech, která bude zahájena v první polovině letošního roku.
Mouchová vystudovala zahraniční obchod na Obchodní fakultě VŠE v Praze. Zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu získala díky svému dlouholetému působení v mezinárodních firmách, jako jsou T-Mobile, Klépierre nebo Unibail-Rodamco. Posledních 13 let působila v oblasti správy a provozu komerčních nemovitostí v řídících a marketingových pozicích v několika významných obchodních centrech v Praze (Metropole Zličín, Centrum Chodov a Černý Most, Atrium Flora, Nový Smíchov).
Jana Mouchová nahradí ve funkci dosavadního ředitele Bohumila Neumanna, který ze společnosti odchází.
5
CENTRAL GROUP Tomáš Koudelka • investiční ředitel Petr Poláček • ředitel realizace Český rezidenční developer Central Group začátkem roku posílil své nejužší vedení. Investičním ředitelem se stal Tomáš Koudelka a ředitelem realizace byl jmenován Petr Poláček. Tomáš Koudelka (38) kariéru zahájil jako projektant a odhadce nemovitostí. V roce 2003 nastoupil do společnosti Central Group jako řadový pracovník inženýringu. Postupně prošel řadou pozic a nyní zastává funkci investičního ředitele. Do jeho kompetence spadá nákup nemovitostí, tedy převážně stavebních pozemků určených k výstavbě bytových nebo rodinných domů. Řídí také úsek projekce technické infrastruktury a úsek architektury a urbanismu. Podstatnou náplní je inženýring, tedy zajištění patřičných územních rozhodnutí, stavebních povolení a kolaudací. Koudelka je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se věnuje sportu, především cyklistice a lyžování.
Petr Poláček (51) po studiích pracoval jako stavbyvedoucí, pracovník stavebního dozoru a také v oblasti realit. V roce 2001 nastoupil do společnosti Central Group jako pracovník stavebního dozoru na regionálních stavbách. Poté přešel do Prahy do vedení úseku realizace bytových staveb. Nyní je nově jmenován realizačním ředitelem firmy. Do jeho kompetence spadá koordinace a řízení činnosti pracovníků stavebního dozoru. Dohlíží také na výstavbu technické infrastruktury. Ve volném čase se věnuje sportu, fotografování a cestování.
6
AIR BANK Roman Truhlář • ředitel divize retailového bankovnictví Novým ředitelem divize retailového bankovnictví Air Bank se stal Roman Truhlář (49).
V bance povede týmy pobočkové sítě, rozvoje vztahů se zákazníky a od dubna i kontaktního centra. Ve funkci nahradí Zdeňka Románka, který loni v létě odešel do Slovenské sporiťelny. Roman Truhlář se v bankovnictví pohybuje přes dvacet let. Do března 2015 byl generálním ředitelem mBank pro Českou republiku a Slovensko. Předtím pracoval jako ředitel klientského portfolia Poštovní spořitelny v ČSOB. Zkušenosti v minulosti sbíral také v Citibank nebo ING.
Truhlář vystudoval ekonomii na Univerzitě Karlově v Praze a business management na Limburg University v Belgii. Je ženatý a má tři děti. Je vášnivým cyklistou, v zimě rád vyrazí na snowboard nebo lyže.