Menu Zavřít

Češi dají na doporučení

28. 5. 2009
Autor: Euro.cz

Reality mgr.

Realitní společnost Home Sweet Home provedla studii, z níž vyplývá, že až tři čtvrtiny klientů prodávajících dražší nemovitosti berou při výběru realitní společnosti v úvahu osobní zkušenost nebo doporučení známých. Začínají být oblíbené takzvané butikové realitky.
Naopak v případě kupujících jméno či značka realitní kanceláře hraje pouze nepatrnou roli zejména u nemovitostí, které jsou kupovány střední třídou. Zpravidla jsou to objekty do deseti milionů korun. U dražších nemovitostí je ale toto kritérium významné. Ti, co prodávají nebo kupují drahé nemovitosti, zpravidla vyžadují plně kompetentní makléře a servis. Studie odhalila ještě jeden zajímavý fakt, a to, že pro Čechy není rozhodující značka, ale přátelský přístup makléře a realitní kanceláře.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).