Menu Zavřít

Česká cena za public relations

16. 5. 2007
Autor: Euro.cz

APRA

KL24

Na otázku, co si představit pod pojmem public relations, se snaží odpovědět druhý ročník soutěže Česká cena za public relations, kterou vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). „U reklamy je to jasné - každý ji vidí. Public relations projekty, byť nejsou na očích, jsou velmi komplexní, zajímavé, vtipné a firmám přinášejí dlouhodobý užitek. Proto chceme, aby ty nejlepší měly šanci představit se odborné i laické veřejnosti,“ říká Martin Frýdl, člen Výkonné rady APRA.
V celkem šesti kategoriích budou letos oceněny projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou kreativní, v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a pověst zadavatele. Soutěž je otevřená všem subjektům působícím v ČR, které v roce 2006 zrealizovaly projekt v oblasti vztahů s veřejností. Projekty budou hodnotit poroty, složené ze zadavatelů, novinářů, osobností odvětví PR a představitelů APRA a PR klubu. Přihlášky je možné zasílat do 29. května, výsledky budou slavnostně vyhlášeny v posledním červnovém týdnu. Loni byly oceněny například projekty „Předražené mýto“ s tematikou dálničního mýta pro kamiony, „Zvědavá Veselá kráva“, mapující nekonvenční a expresivní mluvu českých školáků, nebo projekt „Každých pět hodin“, varující před rakovinou prsu.

  • Našli jste v článku chybu?