Cleevio Mobilní projekty mladé české společnosti Cleevio slaví mezinárodní úspěchy. Aplikaci Spendee, pomocí níž je možné si na iOS a Androidu spravovat osobní finance, už si stáhlo přes 750 tisíc uživatelů, díky čemuž se Spendee dostalo na první příčky v americkém App Store.
Cleevio na tento úspěch zareagovalo další podobně laděnou aplikací Taasky zaměřenou na správu úkolů. Tu už si vyhlédl přímo Apple a začal ji v rámci svého obchodu s aplikacemi propagovat. To je v tomto byznysu zásadní výhoda. Vývojářů mobilních aplikací je spousta a je velice těžké se odlišit, případně je potřeba mít hodně štěstí. Ukazuje se, že v úspěchu už ani nehrají roli média, ale právě samotný App Store (případně Google Play), který se sám o sobě stal neuvěřitelně silnou platformou.
Projektu Taasky si posléze všiml také kavárenský řetězec Starbucks, který aplikaci během jednoho týdne nabízel zdarma ke stažení všem zákazníkům, kteří se ve Spojených státech a Kanadě v kavárnách připojovali na Wi-Fi. „To nám přineslo přes 400 tisíc stažení. Starbucks nám sice nic neplatil, mohli jsme ale nabrat uživatele a začít prodávat další obsah v rámci samotné aplikace,“ popsal týdeníku Euro šéf Cleevia Lukáš Stibor.