Menu Zavřít

Cesta za zákazníky

25. 7. 2002
Autor: Euro.cz

Elektronická tržiště

PRAHA (oh) – Možnost, jak proniknout na nové trhy, považují zástupci malých a středních firem za největší přínos elektronických tržišť. Shodla se na tom téměř čtvrtina z devíti set respondentů průzkumu sdružení BMI a agentury Dema.
Každá pátá firma do stovky zaměstnanců rovněž na této formě obchodování oceňuje možnost okamžitého porovnání své nabídky s jinými konkurenty. Za třetí největší přínos je považována rychlost uzavření obchodu (19 procent).
Častěji využívají e-tržiště firmy s počtem 50 až 100 zaměstnanců než ty menší, a především působí v oboru IT a telekomunikací. Ze sedmi krajů, kde výzkum probíhal nejvíce, obchodují společnosti z Libereckého kraje.

  • Našli jste v článku chybu?