(EURO 4/2010)
Jsem bývalým, dnes vyhozeným ředitelem Dopravního podniku města Ústí nad Labem. A jako takový s článkem Cestující prohrává (EURO 4/2010) zcela souhlasím. Ve všech Dopravních podnicích je to stejné. Jsem odborníkem, který v městské hromadné dopravě pracoval 22 let a pomáhal zavádět trolejbusy v Ústí nad Labem. Vozový park je tam zastaralý – 35 trolejbusů má 22 let a najeto víc než milion kilometrů. Poté, co jsem na tento fakt poukázal, jsem se stal nepohodlným a byl nahrazen učitelem-manažerem, členem ODS a kamarádem primátora a učitele Jana Kubaty. Jen on totiž bude plnit úkoly z centra kmotrů. V Ústí nad Labem bude postavena lanová dráha za 80 milionů korun, která je přinejmenším diskutabilní. Tvrzení v článku o betonování to jen potvrzuje. Do stavby totiž ve formě vícenákladů ukryjete víc „šméček“, než jdete-li do Škodovky nakoupit trolejbus za patnáct milionů korun. Už dlouho jsem nezažil takovou trefu do skryté sféry dopravních podniků a jejich politického řízení.
Celá moje rodina fandí týdeníku EURO, protože nastal konec bílých koňů a Lžidimitrijů. Nenechte se odradit!
Pavel Krpálek, velkr@centrum.cz