Menu Zavřít

Čínský internetový prodejce JD.com plánuje expanzi do Evropy. Strategie bude hotova ještě letos

23. 7. 2018
Autor: Profimedia.cz

Čínský internetový prodejce JD.com plánuje expanzi do Evropy. Strategii pro vstup na tento trh chce připravit do konce letošního roku. Uvedl to generální ředitel podniku Richard Liu v rozhovoru s německým listem Handelsblatt.

„Už mi nejde jen o prodej výrobků z Německa v Číně. Chtěl bych také prodávat zboží v Evropě,“ řekl Liu. „Už zbývá jen vyřešit podrobnosti,“ dodal. JD.com je podle agentury Reuters druhým největším internetovým prodejcem v Číně.

Americký internetový gigant Google minulý měsíc oznámil, že do společnosti JD.com investuje 550 milionů dolarů (více než 12 miliard korun). Investice je součástí širšího partnerství, které bude zahrnovat propagaci produktů firmy JD.com v nákupní službě společnosti Google. Tento krok byl mohl firmě JD.com pomoci expandovat mimo Asii a vybudovat si pozice na trzích ve Spojených státech a Evropě.

Ve stopách Kellnera: do asijského dobrodružství se pouští další firmy

 ilustrační foto

KL24

11 věcí, které si budete chtít vymazat z Facebooku

Protest proti falešným účtům na facebooku

Dále čtěte:

Zacíleno na Česko: platforma Viber v tuzemsku hledá partnery pro nový byznys

WhatsApp přišel o šéfa. Koum měl prý problémy se strategií Facebooku

Lepší než Google: startup Primer zaujal i CIA


  • Našli jste v článku chybu?