Mainstreamové televizní společnosti se bojí o diváky ve věku 18–49 let. Starší a mladší se totiž, podle všeho, na televizi dívají. Podle The New York Times se američtí veřejnoprávní exekutivci snaží k obrazovkám přitáhnout i další skupinu lidí, a to ve věku od 45 do 65 let.
Vytvářejí pro ně proto obdobu dětské „Sezamové ulice“. Pořad se má jmenovat „Next Avenue“ a – podle exekutivců – je „hned za rohem Sezamové“. Srdcem projektu je webová stránka Next Avenue, která bude agregovat obsah z veřejných zdrojů, od veřejnosti samé a od nonprofitních partnerů. Bude se točit kolem témat zdraví, wellness, peněz a finančního zabezpečení. Projekt by měl být zahájen prvního dubna. Pod značku Next Avenue by se mělo „schovat“ několik dalších televizních projektů, nicméně televizní vysílání začne patrně až během tří let, přičemž na něm budou participovat veřejnoprávní stanice. Zakladatel projektu Jim Pagliarini prohlásil, že Next Avenue smazává generační rozdíly. K projektu se přidávají i webové stránky, specializované pro publikum nad padesát let. Na Sezamové ulici pro dospělé rovněž pilně spolupracuje PBS (Public Broadcasting Service – veřejnoprávní celostátní síť). I ona chce učit lidi nad pětačtyřicet, co si dál počít se životem.