ČSOB přichází s uživatelsky jednoduchými, podstatně vylepšenými produktovými balíčky. Podle typologie spotřebního chování chce banka nabídnout produkty, které by podle jejích představitelů měly komplexně řešit potřeby malých a středních podnikatelů. Balíčky obsahují určitý objem transakcí a elektronické bankovnictví zcela zdarma.
Základním kamenem balíčkové nabídky ČSOB je ČSOB Osobní konto plus pro běžné zákazníky, ČSOB Aktivní konto a ČSOB Aktivní konto plus pro movitější či náročnější zákazníky. Každý z vyšších balíčků přitom obsahuje více benefitů dodávaných v rámci jedné smlouvy o vedení účtu. Pro malé a střední firmy bude nejpodstatnějším zjištění, že ČSOB zjednodušila úvěrový proces a zahrnula zprostředkování leasingu a factoringu do smlouvy o vedení ČSOB Firemního konta. Součástí benefitů spjatých s tímto kontem je totiž povolené přečerpání účtů a také deset, resp. dvacet elektronických transakcí zdarma. Cílená produktová řešení, s nimiž ČSOB přichází, jsou založena na hluboké analýze trhu. Na velkém vzorku klientů ČSOB, zákazníků konkurenčních bank i neklientů byly testovány jak produktové, tak cenové preference a podle výsledků byla sestavena nová balíčková konta. Jejich prodej je podpořen cíleným modelem obsluhy, který je nově zaváděn v pobočkách ČSOB od 1. listopadu. Všem klientům bez rozdílu budou na pobočkách k dispozici poradenské zóny, klientům s náročnějšími požadavky či s velkým objemem transakcí bude dostupná individualizovaná obsluha osobními bankéři. Jejich obdobou pro segment malých a středních firem se stane více než 250 firemních bankéřů ve zhruba 50 centrech. Až 60 % svého času budou firemní bankéři věnovat návštěvám klientů v jejich firmách či sídlech.