Dalším příkladem SMS soutěže na podporu prodeje byla reklamní akce značky Rama, která od 21. května do 15. června 2003 pořádala SMS soutěž nazvanou "Kola pro celou rodinu". Soutěž organizátoři určili všem věrným zákazníkům hypermarketů Tesco.
Každý zákazník se mohl do soutěže zapojit tak, že nakoupil dva výrobky Rama Clasic 500 g v novém balení a zaslal SMS s tipovací odpovědí na otázku „Kolik lidí se zúčastní soutěže ve stejný týden jako vy?“ V textové zprávě účastník dále zasílal cenu nákupu a místo, kde k němu došlo. Každý týden získal soutěžící s nejpřesnějším tipem jako dárek od vyhlašovatelů soutěže čtyři horská kola. V každém soutěžním kole mohl být zaslán pouze jeden tip z jednoho konkrétního telefonního čísla. Soutěž ve svém důsledku podporovala nejen prodej určité značky, ale přinášela i další údaje pro marketing - ty představovala výše nákupu a den, kdy k němu došlo. Tyto údaje již nebyly užitečné pro výrobce, ale pro obchodní dům. Jednu SMS soutěž tak v přímém marketingu využily hned dva podnikatelské subjekty.