Menu Zavřít

Čtyřprocentní ambice

6. 5. 2004
Autor: Euro.cz

Za první čtvrtletí firmy utržila 543 milionů

PRAHA (tpk) – Zlepšující se kvalita jihokorejských automobilů Hyundai se projevuje v pozici značky na českém trhu. Za první čtvrtletí dosáhla společnost Hyundai Motor CZ obratu ve výši 543 milionů korun a v prodejích osobních vozů obsadila šestou příčku.
V Česku působí společnost od dubna roku 2001, kdy převzala prodej vozů Hyundai od PZO Motokov. Zatímco Motokov v roce 2000 na trh dodal 1342 automobilů, loni si značku Hyundai koupilo 5560 zákazníků a společnost dosáhla tržeb 2,3 miliardy. Letos chce vedení české pobočky prodat zhruba sedm tisíc vozů a svůj podíl v tuzemsku zvýšit na čtyři procenta.

  • Našli jste v článku chybu?