Konečně pátek. Zítra ve dvě odpoledne (15. září, pozn. red.) se žením. Na Ještědu, na který jsem půlku dětství koukal každé ráno z okna jabloneckého paneláku.
Do té doby je ale potřeba dotáhnout pár věcí. Do deseti dopoledne se musí dodělat výběr fotek pro mBank. V úterý jsme nafotili 20 zákazníků z Čech a zo Slovenska, kteří se dobrovolně a zadarmo stanou tváří kampaně „mIZÍM K mBANK“. Místo peněz dostali skvělý zážitek a fotky od Jirky Turka, jehož práce visely mimo jiné v New Yorku v Leica Gallery.
Dobrá zpráva před obědem: Subaru se rozhodlo pro náš lokální kreativní koncept „Koncert pro 4 kola“. To je skvělá zpráva, palec nahoru pro Zdeňka za odvahu! Když ale vidím v mailu termín odevzdávek podkladů inzerce do médií, jdou na mě mdloby. Ještě že dělám s lidmi, na které je spoleh i přes víkend.
Lukáš posílá mailem nové varianty rádio spotů pro Kasa.cz a Hej.sk. Takže oběd v oblíbené Pastacaffé ve Vodičkově, místo nepřečtených novin si dám ke kávě připojení k Wi-Fi. Kampaň startuje v pondělí, TV spot od Wolfbergů je strašidelný přesně tak, jak jsme chtěli, klient je spokojen.
Sladká odměna
V tramvaji pípne esemeska od Edy Kauby, šéfa českého Art Directors Clubu. Líbí se mu naše aktuální kampaň pro ROPID a Dopravní podnik: Vždyť to jede jinam! Od šéfa českých reklamních tvůrců potěší uznání dvojnásob. Jestli mě na mojí práci něco baví, pak jsou to komplikovaná zadání a ambiciózní termíny. Denně by to člověk nevydržel, ale čas od času je to skvělá rozcvička pro mozek. Tři dny na vývoj komunikační strategie a kreativního konceptu, tři dny na design, ale na konci čekala sladká odměna: klient si vybral nejodvážnější návrh. Lidi o kampani mluví, Marek Prchal a spol. s nimi otevřeně diskutují na Facebooku, Praha naštěstí jede. Není větší noční můra než prodávat něco, co absolutně nefunguje.
Aby to neslyšela nevěsta
A já bych měl místo zírání do mobilu popojet taky. Mahulena z PWC chce ještě dnes vidět moji úterní prezentaci na výroční PWC Media Breakfast, s Hynkem a s Reném z FLE media ladíme po telefonech finální texty jejich self promo plakátů a ve tři hodiny (to už je za 10 minut!) se potkávám s Ondřejem z Rémy Cointreau a budeme řešit komunikaci na téma prohibice.
Honza Slovák se v mailu opatrně ptá, jak jsem na tom s nápady na závěrečnou fázi celostátní volební kampaně pro TOP 09. Prezentace na volebním štábu je „až“ v úterý, Honza s Babetou budou naštěstí zítra na svatebním mejdanu, tak to můžeme nenápadně probrat u sklenky červeného, aby nás neslyšela nevěsta. Jsou čtyři odpoledne, touhle dobou už jsem ideálně chtěl být na Ještědu s Evou, Adélkou a Mikuldou. Slibuju jim, že po svatbě na ně budu mít víc času. Ale sám tomu věřím jen napůl - tohle tempo mě ničí a dobíjí zároveň.
Autor je majitelem reklamní agentury Cream Prague