Brand manager roku
PRAHA (zdf) – Devět semifinalistů ze sedmnácti nominovaných marketérů vybrala minulý týden porota druhého ročníku soutěže Brand manager roku. V kategorii omlazení či znovuoživení značky postoupil do dalšího klání Martin Fousek ze společnosti Bohemia Sekt za značku Víno Mikulov, Josef Bajza z firmy Tchibo Praha (káva Jihlavanka) a David Perutka ze společnosti Pribina (Pribináček). Hned čtyři postupy jsou v kategorii uvedení nové značky na trh: Paul Matoušek společně s Janou Vrbovou i ING Management Services (značka ING), Jaroslav Kropáček z Investiční kapitálové společnosti KB (produkt Felix), Šárka Fuchsová z Volvo Auto Czech a Miroslav Řezník z České pojišťovny (životní pojištění a penzijní připojištění). Do finále postoupili oba z protivníků v kategorii „značka měnící pravidla“, Marie Rojíčková z Johnson & Johnson za značku Johnson‘s baby a Jiří Jindra z firmy Opavia-LU za značku BeBe, i jediný hráč v kategorii David versus Goliáš David Duroň z GTS Czech. Naopak za kategorii vyzyvatel versus lídr v letošním klání nebude bojovat žádný hráč. Všech devět postupujících nyní natočí televizní interview, kde popíší své marketingové postupy. Z natočených záznamů mimo jiné vznikne patnáctiminutový dokument, který poté odvysílá v kabelové síti společnost UPC. O vítězi titulu Brand manager roku rozhodne finálové hlasování 4. června. Loňským vítězem se stal Stanislav Bernard ze stejnojmenného pivovaru.