Do pražského metra se od 1. listopadu vrátí v plném provozu informační a reklamní obrazovky MetroVison s časomírou sledující dobu příjezdu vlaku.
Objeví se celkem v deseti stanicích, které budou osazeny každá čtyřmi obrazovkami.
Informační a reklamní tabule fungovaly v pražském metru do konce loňského roku. Dopravní podnik ale jejich provoz po dohodě se svou reklamní společností Rencar k 1.lednu zastavil. Důvodem byla podle tehdejšího ředitele marketingu a komunikace dopravního podniku Jana Svobody jejich dlouhodobá nerentabilita.
Obchodní model je podle něj nyní pro dopravní podnik nastaven podstatně výhodněji. „Tak, aby odpovídal tržním potřebám,“ uvedl bez bližších podrobností mluvčí. Nesdělil přitom, jak velkou část promítaného obsahu bude činit reklama. Obrazovky podle něj slouží především k informování cestujících, ale zisk mohou vytvářet pouze komerční spoty.