Další mnohonásobně předraženou zakázku má na krku dopravní podnik v Praze. Jeho bývalý mluvčí, Ondřej Pečený, má za úkol už rok dávat dohromady podklady na webové stránky o projektech v pražské dopravě.
Foto: DPP
Dopravní podnik za to zaplatí 5,6 milionu korun. Již při pohledu na web projektu (http://strategickeprojekty.dpp.cz/) je ale i laikovi jasné, že výrobní cena podobné internetové stránky je maximálně v řádu desetitisíců korun. Samotný web je přitom postaven na bezplatném redakčním systému Joomla a podobné stránky lze dnes vytvořit během několika hodin. Podle firem i profesionálů z oboru je zakázka až stonásobně předražená.
Zakázku získala na podzim 2010 agentura TTV. Pečený s ní začal podle svých slov spolupracovat o několik měsíců později. “Nejprve agentura získala zakázku a až pak si mě najala, abych na projektu pracoval,“ sdělil Pečený pro deník Hospodářské noviny. Loni se přitom stal členem vedení této agentury.