Po velkém úspěchu historicky prvního kongresu MCE CEE, jenž se konal letos v únoru v Praze, společnost Europe Congress, která za tímto projektem stojí, připravuje jeho druhý, rozšířený ročník.
Foto: Profimedia.cz
Region střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států nabízí velké množství stále kvalitnějších služeb od hotelů, prostor pro konání různých typů akcí, kongresových center, dopravních služeb až po organizátory akcí - DMC a PCO. Stále také roste počet příletů do těchto destinací. Jejich potenciál pro inovativní incentivní akce navíc stále nebyl zcela objeven, a je proto jasné, proč je mezi nákupčími v oblasti MICE (kongresové a incentivní turistiky) takový zájem zúčastnit se tohoto jedinečného programu pro rozvoj MICE průmyslu v tomto regionu.
Velké mezinárodní veletrhy uznávají region střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států jako významnou MICE destinaci. Smyslem kongresu MCE CEE je přivést nákupčí přímo do tohoto regionu a představit jim jeho potenciál, nabídnout jim nová řešení, zvýšit počet MICE akcí v destinacích a získat tak více příležitosti pro lokální poskytovatele služeb. Tato jedinečná akce jim umožní v co nejkratší době získat jasnou představu o tom, co region nabízí.
Očekává se, že kongres MCE CEE 2012, který se bude konat ve dnech 12. -14. února v Praze, přiláká až 150 nákupčích. Ti byli předem pečlivě vybráni tak, aby přinesli regionu co nejhodnotnější obchodní příležitosti a setkali se zde se stejně pečlivě vybranými, vysoce kvalitními poskytovateli služeb z regionu střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států.
MCE CEE je jedinečný projekt svého druhu, který nabízí systém předem naplánovaných schůzek mezi jednotlivými účastníky kongresu na základě jejich výběru a příkladem úspěšné akce přinášející užitek všem zúčastněným. Program konference, jejímž cílem je poskytnout bližší náhled na region střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států a diskutovat o aktuálních problémech oboru, je vytvořen tak, aby poskytnul co nejvíce informací o možnostech pořádání úspěšných akcí. V pestrém programu kongresu nechybí ani nezbytný networking a společenské akce, které účastníkům umožní dosáhnout co nejlepšího výsledku v jejich obchodních aktivitách.