Každému prodavači se někdy přihodí, že je nucen ve stejnou dobu věnovat svou pozornost dvěma zákazníkům. Jak si má správně počínat, aby žádný ze zákazníků se necítil dotčen jeho chováním?
INSPIRACE Z I. REPUBLIKY
Obsluhuje-li prodavač zákazníka a vstoupí-li do obchodu druhý zákazník, je správné, aby s omluvou přerušil na několik okamžiků obsluhu a zeptal se příchozího po zdvořilém pozdravu několika slovy na jeho přání. Po zjištění tohoto přání posaďme zákazníka s ujištěním, že se k němu co nejrychleji vrátíme, jakmile budeme hotovi s obsluhou zákazníka prvního. Neprodlužujme proto s prvním zákazníkem zbytečně prodejní rozhovor, avšak nepočínejme si zase tak, aby měl dojem, že se jej chceme zbavit co nejrychleji.
Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín