Igor Šmerda, Bedřich Kopřiva
PRAHA (hž) - Igor Šmerda nastoupil na pozici account managera konzultační a softwarové společnosti Logos. Přichází z postu obchodního ředitele firmy Unimedia (distribuce HW a SW pro multimedia, konzultace pro oblast e-komerce a firemní internetové strategie). V letech 1998-1999 působil jako account manager v GATC (Global Ameritech Company), kde pracoval jako konzultant a vedl realizace dodávek centrálních informačních systémů. Šmerda se původně specializoval na potravinářskou biochemii – má maturitu na střední obchodní škole v Plzni. Od roku 1987 změnil své zaměření na výpočetní techniku, nejdříve jen zájmově, od roku 1990 profesionálně. Absolvováním mnoha školení, kursů programování, síťové administrace a zejména samostudiem dosáhl rozsáhlých znalostí v oblasti IT, a to jak hardware, tak software. Byl členem týmu „Technoidů“ při testování a pilotním provozu GPRS mobilní technologie u Českého Mobilu – Oskara. Ve volném čase se věnuje plavání, fitness, volejbalu. Preferuje sci-fi literaturu, z ostatních autorů Hellera a Exuperyho. Dalším příchozím account managerem společnosti Logos je Bedřich Kopřiva. Jeho předchozím působištěm byla firma SAP ČR, kde pracoval v pozici key account manager pro oblast utilit. První zkušenosti z obchodní činnosti získal jako sexecutive ve společnosti Unisys. Následovala kariéra ve společnosti Sequent na pozici sales managera. Kopřiva vystudovat Strojní fakultu ČVUT, obor automatizované systémy řízení. Po studiu se specializoval na simulaci dynamických systémů a pedagogickou činnost. Je lektorem MBA studií při Management TC a nositelem certifikátů manažerských a obchodních studií. Volný čas věnuje především rodině. Koníčky - aktivně hudba, fotografie, technika, sport.