Provozovatel supermarketů a hypermarketů Albert v České republice jmenoval od 1. srpna Eda van de Weerda (40) viceprezidentem pro oddělení marketing, format & merchandising. Předtím působil van de Weerd na postu viceprezidenta pro komerční oddělení. V nové funkci bude odpovědný za vedení obchodního oddělení, spolupráci s dodavateli a nově také za vedení týmu pro marketing a formát prodejen i koordinaci všech marketingových aktivit značky Albert na českém trhu.
Ed van de Weerd má bohaté profesní zkušenosti z maloobchodu. V květnu 2006 byl jmenován ředitelem pro kategorii trvanlivých potravin ve společnosti Albert Heijn v Nizozemsku. Předtím působil ve společnosti Vodafone v Austrálii a Anglii a v Procter & Gamble.
Ed van de Weerd absolvoval Technickou univerzitu v Enschede v Nizozemsku. Je ženatý a má čtyři děti. Mezi jeho koníčky patří golf, cestování a závody F1.