média
Nejprodávanější český ekonomický týdeník Euro má od června nového vydavatele. Periodikum včetně internetové stránky Euro.cz a konferenční řady Euro Setkání koupilo vydavatelství Mladá fronta. To tím rozšířilo své dosavadní portfolio ekonomických a zpravodajských médií. V tomto segmentu bylo zastoupeno deníkem Mladá fronta E15, internetovými stránkami E15.cz a stylovým měsíčníkem ZEN. „Oblast ekonomického zpravodajství je pro nás jednou z těch, ve kterých chceme expandovat. Jsem rád, že se nám podařilo získat tak silnou značku, jako je Euro,“ řekl generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník Euro, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal. Do skupiny jednoho z největších vydavatelských domů v ČR patří také Lidé a země, Moje zdraví, Moje psychologie a tradiční dětské tituly Mateřídouška a Sluníčko.