Reklama a média
Týdeník EURO má jako první médium v Česku svou „vlastní“ lokomotivu. Minulé úterý se eurolokotka typu ES 363.086-0 z depa Plzeň stala devatenáctou reklamní mašinkou Českých drah, čímž doplnila stroje firem ČEZ, Poštovní spořitelna, ČD Cargo nebo Relay. „Je to nákladná záležitost, ale s dlouhodobým imagovým účinkem,“ říká Alexandr Křížek, jednatel společnosti RailReklam. Červená krasavice s polepem Eura bude nejméně dva roky sloužit na rychlíkových tratích mezi Plzní, Prahou a Českými Budějovicemi. Právě tam se 2. června v 16.14 hodin vydala na svou první cestu. „Jedná se o nejspolehlivější lokomotivu u nás v přepočtu na ujeté kilometry,“ řekl strojvedoucí František Seiler reportérovi, jenž se zúčastnil premiérové jízdy v kabině. Proč? O tom, co není vidět, je dobré vědět.
Martin Rychlík
martin.rychlik@euro.cz