Soutěž vyhlašuje sdružení The Holmes Report pro region Evropy, středního Východu a Afriky. Jde o nejvýznamnější evropské ceny v oblasti komunikace s veřejností, vítězné PR kampaně představují nejvyšší úroveň kreativity, integrity a efektivity v komunikaci.
Foto: Ewing Public Relations
Kampaň „Děkujeme, odcházíme“ byla oceněna jako nejlepší v kategorii Střední a východní Evropa. Tento projekt, který Ewing Public Relations realizoval pro Lékařský odborový klub, zahrnoval tří a půlměsíční kampaň, jejímž hlavním cílem bylo motivovat nemocniční lékaře k podání výpovědí. Kampaň byla jednou z nejviditelnějších v nedávné historii, byla označena za jednu z nejnápadnějších a nejagresivnějších a vryla se do celonárodního povědomí.
Toto významné mezinárodní ocenění firmu potěšilo o to víc, že projekt byl ze strany odborné i laické veřejnosti často nedoceněn. Byl výjimečný zejména svými důsledky a také posláním. I proto jsme rádi, že na mezinárodní scéně zabodoval. Nejvíce potěšeni jsou jistě tvůrci, Martin Jaroš, Alex Röhrich, Markéta Collins a Pavla Sochůrková, kteří na projektu pracovali nejintenzivněji i klientovi, který dal agentuře důvěru a možnost udělat něco jinak.
Už podruhé si cenu ze Sabres odnesla i společnost BeefBrothers, které je Ewing PR majoritním vlastníkem. Ta letos získala Bronze Sabre za kreativní reklamu v kampani pro Radio Bonton s názvem Posranej život. Bronzové Sabres se udělují za kreativní tvorbu obsahu. Stejná kampaň BeefBrothers byla na shortlistu také v kategorii Engaging Society.