Vrcholovým manažerům a majitelům firem na míru aneb nové služby v oblasti korporátního cestování
Málokteré podnikání se dnes obejde bez zahraničních cest, které většinou představují obrovskou časovou dotaci. Jak říká staré pořekadlo, čas jsou peníze, a majitelé či vrcholoví manažeři firem ho opravdu nemají nazbyt. Jsou to právě oni, kdo se s pravidelností vydává na obchodní schůzky do zahraničí. Bohužel ne vždy se taková cesta obejde bez komplikací, ať už při jejím plánování nebo v důsledku nejrůznějších zpoždění, rušení letů či přesunu meetingů apod. Mnohdy jsou větší starosti se zajištěním cesty než s obchodními záležitostmi samotnými.
Cena se často stala jediným argumentem dodavatelů cestovních služeb. Na trhu tak jsou k dispozici především unifikované korporátní služby poskytující stejnou úroveň servisu pro vrcholový management jako pro řadové zaměstnance. Výsledkem bývá mnohdy to, že danou službu v této formě náročnější cestující odmítají využívat a snaží se ji řešit například prostřednictvím osobních asistentek. Ty se ovšem stále musejí uchylovat k takto omezeným službám.
Výjimkou v tomto směru jsou služby společnosti Exclusive Tours. Ta zúročila zkušenosti, které za více než šest let každodenní práce s úspěšnými podnikateli a vrcholovými manažery při plánování jejich dovolených získala. „Vzrůstající poptávka po korporátních cestách ze strany našich klientů nás přivedla k myšlence rozšířit náš na trhu ojedinělý přístup ke klientům i do segmentu firemních zákazníků a zavést nové služby pro ty, kteří mají vysoké nároky a vyžadují flexibilitu a osobní péči,“ uvádí David Eder, CEO společnosti Exclusive Tours.
V současné době společnost Exclusive Tours nabízí dvě základní služby pro korporátní klientelu. Tou první jsou komplexní služební cesty, které nově díky akreditaci IATA může společnost kromě privátních letů zajišťovat i pravidelnými linkami. Klient tak může svoje požadavky řešit 24 hodin denně 7 dní v týdnu přímo se svým osobním travel consultantem, který je mu plně k dispozici, a to jak během přípravy cesty do zahraničí, tak i v jejím průběhu. Součástí služeb je poradenství v oblasti letecké přepravy, jež pomůže zefektivnit korporátní cesty.
Odpadají tak hodiny zbytečného čekání na letišti, nebo naopak rychlé přesuny s minimem času. Samozřejmostí je také okamžitá reakce na změny itineráře klienta, a to bez dalších nadbytečných nákladů. Není například ničím neobvyklým, když klient během obchodní schůzky zašle svému consultantovi SMS s žádostí o posunutí času letu. Consultant ihned změní čas letu a informuje klienta o novém itineráři. Consultant dále zajišťuje veškeré nezbytné záležitosti pro zajištění komfortu cesty – rezervaci VIP salonků, zajištění speciálních požadavků, online check-in, efektivní využití bonusových programů leteckých společností a celou řadu dalších činností.
Osobní přístup postavený na přímé komunikaci klienta s consultantem zajišťuje vyšší efektivitu i rychlost jednotlivých kroků. „Pro náročného klienta není důležitá jen rychlá reakce, ale především bezprostřední řešení vzniklé situace. Naší prioritou je klientovi kdykoliv a co nejrychleji pomoci, ale také vzniku těchto problémů předcházet. I proto mají všichni naši travel consultanti široké kompetence,“ upřesňuje David Eder.
Druhou, neméně zajímavou službou, již společnost Exclusive Tours korporátním klientům nabízí, je zajištění VIP incentivních cest. Oproti klasickým masovým incentivům, odpovídajícím zavedenému standardu, se tato služba soustředí na personalizovaný přístup a nalezení přidané hodnoty.
„Připravit pro zcestovalého, náročného a vytíženého klienta program, který ho přesvědčí, aby mu věnoval alespoň pár dnů svého času, je složitý úkol. Naše služba se od základu liší od těch na trhu běžně dostupných. Chápu, že některé firmy na základě opakovaných zklamání s konvenčními programy ztratily ambice touto formou motivovat své klíčové klienty a obchodní partnery. Naším hlavním úkolem je ukázat, že existují způsoby, jak se můžete k těmto nástrojům motivace vrátit, a získat tak citelnou konkurenční výhodu,“ uzavírá David Eder.