Menu Zavřít

Exkluzivní péče je lepší než sleva

24. 6. 2013
Autor: Euro.cz

PÉČE O ZÁKAZNÍKY Komplexní řešení od jediného poskytovatele a unikátní program péče o zákazníky – to je O2 Exclusive – program pro všechny zákazníky, kteří tři svoje hlavní telekomunikační či IT služby svěří do rukou odborníků společnosti Telefónica. Jeho předností je jediný kontakt na straně dodavatele, který se postará o zajištění všech potřebných služeb a v rámci své společnosti k tomu získá vždy ty nejlepší dostupné specialisty.

Požadavky klientů v rámci O2 Exclusive řeší všechna oddělení společnosti Telefónica přednostně, což zaručuje jejich rychlejší vyřízení. Zákazník se obratem dozví, jak dlouho bude řešení jeho požadavku trvat. Jednou měsíčně dostane elektronicky shrnutí plateb s graficky znázorněnou šestiměsíční historií, což usnadňuje dlouhodobé sledování, plánování a optimalizaci využívání služeb.

Péči O2 Exclusive mohou využít i vybraní zaměstnanci firmy doma. Ti tak mají zajištěné prioritní jednání při řešení požadavků i u soukromých služeb poskytovaných O2.

bitcoin_skoleni

Garance kvality znamená především proaktivní dohled. O2 Service Desk monitoruje datová připojení klienta a dohlíží na provoz. Telefónica smluvně zaručuje 99procentní dostupnost připojení (s výjimkou ADSL) a nadstandardní odezvu při řešení případných poruch. Garantuje také výměnu koncového zařízení včetně ADSL modemu zdarma. Pro větší datové sítě je k dispozici dedikovaný technický profesionál, který se stará o optimalizaci datového řešení.

Každého půl roku připraví obchodní zástupce společnosti Telefónica přehled poskytovaných služeb a v rámci garančních schůzek podle detailních statistik navrhne možná zlepšení.

  • Našli jste v článku chybu?