Menu Zavřít

Export, senioři a restaurační iljušin

30. 10. 2006
Autor: Euro.cz

Obálkové téma Profitu, který držíte v ruce, jsme věnovali státní agentuře CzechTrade. V posledních týdnech se totiž rozpoutala diskuze, jakou má mít tato instituce, určená k podpoře exportu malých a středních firem, strategii, a kterého ministerstva má být vlastně součástí. Co si o tom myslí její ředitel?

Dočtěte se v rozhovoru.

Hlavní téma čísla přináší informace o podnikatelských možnostech v oblasti péče o seniory. Stačí přejet do sousedního Bavorska, aby člověk viděl, že v provozování privátních domovů pro starší občany se točí obrovské peníze. O možnostech tohoto byznysu píší tři naši redaktoři.

Co dalšího lze na stránkách najít? Tomáš Johánek zjistil, že úřady práce často firmám doporučují jako zaměstnance notorické recidivisty. Byli jsme se podívat i na mladoboleslavské rychlostní silnici, kde po delší době zase ožívá velký iljušin, kdysi slavné dálniční bistro.

Nový nájemce s ním má velké plány, v trupu stroje se zase bude podávat jídlo, na plášti by se měla objevil reklama.

bitcoin_skoleni

Za pozornost stojí také přehled podnikatelských úvěrů a pozvánka na naše úterní setkání v Jihlavě.

I čeští senioři začínají požadovat luxusní servis. Chodí do kosmetických salonů, jezdí na specializované dovolené. Ale zatímco v západní Evropě jsou služby pro starší a pokročilé již hojně rozšířeny, tuzemské firmy zatím váhají. Populace přitom stárne. Kde se v „babičkovském byznysu“ otevírají největší šance? Strana 14

  • Našli jste v článku chybu?