Naprostá většina zájemců o koupi nového bytu hledá potřebné informace na Internetu. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který si nechala vypracovat společnost FINEP. K populárním zdrojům informací patří i kolegové a známí, specializované časopisy nebo realitní kanceláře.
Foto: Profimedia.cz
„Výsledky průzkumu zcela jasně hovoří o současných trendech při nákupu nového bytu. 82 procent zájemců o nové bydlení vyhledává potřebné informace na Internetu. Z tohoto důvodu je pro nás správná prezentace našich projektů na webových stránkách klíčová,“ říká Michal Kocián, předseda představenstva FINEP HOLDING, SE.
Každý druhý, tedy 57 % dotázaných, se radí se svými přáteli, zatímco 39 % využívá specializovaných časopisů. V neposlední řadě je třeba zmínit i realitní kanceláře, na něž se v takových případech obrací 38 % lidí.
Přestože při výběru nového bytu stále hraje nejdůležitější roli cena, zákazníci se zajímají i o další faktory, například o velikost obytného prostoru, dostupnost a atraktivitu lokality. Zájemcům o nový byt tak Internet umožňuje rychlé a pohodlné vyhledání všech potřebných informací týkající se okolí projektu.
Na svých webových stránkách představuje FINEP všechny své aktuální projekty ve virtuálních 3D modelech, které ukazují zasazení staveb do okolí i jednotlivé půdorysy podlaží. Zákazník si může byty a projekty snadno porovnat podle ceny za m2 a zjistit jejich aktuální slevy. Přiložený technický půdorys bytu detailně ukazuje dispozice místností a díky prostorovému půdorysu bytu si klient může udělat jasnou představu o možnostech umístění nábytku či využití prostoru.