Fio banka od začátku roku získala již více než 50 tisíc nových klientů a překročila tak hranici 125 tisíc. Nejúspěšnějším produktem v jejím portfoliu je běžný účet bez poplatků pro fyzické osoby i podnikatele, zvyšuje se však i počet lidí, kteří začínají investovat na kapitálových trzích.
Foto: Fio
Fio banka, která 1.9. oslavila první narozeniny jako univerzální banka s kompletním portfoliem produktů, registruje aktuálně přes 125 tisíc klientů. Klienty láká nejen možnost ušetřit s běžným účtem bez poplatků za vedení účtu i související běžné transakce, ale rovněž příležitost zhodnotit volné peníze vlastními silami na kapitálových trzích.
Fio banka průběžně zvyšuje dostupnost svých služeb rozšiřováním sítě poboček a bankomatů po celé ČR. Zároveň nabízí i moderní služby jako ovládání účtu přes smartphone nebo bezpečné internetové platby prostřednictvím platební brány PayMyway, jejichž počet se ve 3.Q oproti minulému čtvrtletí zdvojnásobil.
Fakt, že kvalitní služby poskytuje bez poplatků nejen fyzickým osobám, ale i podnikatelům a firmám, ocenila podnikatelská veřejnost hodnocením Banka pro podnikatele v rámci soutěže Český patron vyhlášené Hospodářskou komorou České republiky.
„Již na začátku čtvrtého čtvrtletí jsme překročili hranici 50.000 nových klientů a splnili tak plán stanovený pro rok 2011. Jsme rádi, že zájem o naše služby roste i v rámci zostřeného konkurenčního boje na českém bankovním trhu,“ komentuje situaci Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.