Na českém trhu funguje téměř 18 000 e-shopů. Měsíčně vznikne až 800 nových a některé z nich zaniknou. Podle průzkumu využívá méně vlastníků těchto elektronických obchodů komerční řešení - pronájem e-shopu.
Foto: Profimedia.cz
Český dodavatel e-shopů služba Shoptet.cz přišla s novinkou, která má přilákat nové zákazníky a zpřístupnit toto řešení malým a středním podnikatelům. Nyní nabízí jeden z nejlevnějších pronájmů na trhu. Cena je od 190,- Kč za měsíční nájem e-shopu. Vzhledem k tomu, že v roce 2012 očekává od zákazníků poptávky a požadavky po větší propojení e-shopu s „market places“ tzn. místy, kde už jsou uskupeni potenciální zákazníci, nabízí již toto řešení nově i propojení e-shopu na služby Aukra a Facebooku.
Nový e-shop od Shoptetu nabízí možnosti z jednoho místo spravovat aukce na Aukru (odesílat na Aukro zboží včetně popisku, cen, obrázku, sledovat příhozy, výsledky aukcí, detailní statistiky atd.) i e-shop na Facebooku. „Je pro nás výzvou nabídnout naše řešení všem podnikatelům, kteří používají opensource nebo nekvalitní samostatná řešení a jsou si vědomi toho, že jim již aktuální stav nedostačuje a nechtějí se stále věnovat řešení technických problémů. U nás dostanou za příznivou cenu ověřený a funkční e-shop od specializované firmy v tomto oboru,“ říká Miroslav Uďan, obchodní ředitel Shoptetu.
Jak se chovají čeští a slovenští zákazníci?
Zajímavostí jsou rozdíly mezi českým a slovenským zákazníkem, kde je podle Miroslava Uďana možné pozorovat velké rozdíly v chování zákazníků Shoptetu. České klienty zajímá více kvalita – vzhled, dostupnost, kvalita, rozsah modulu a rozšíření. Slovenští zákazníci zase více hledí na cenu za výsledný produkt, než na to, co za vložené peníze dostanou. Nejžádanější službou od stávajících zákazníků jsou podle dosavadních zkušeností společnosti Shoptet právě pronájmy e-shopů. Průměrná investovaná částka na jednoho klienta je při pronájmu e-shopu zhruba 1400,- Kč za měsíc.
„Službu Shoptet jsme připravili v roce 2009 jako alternativu k drahým e-shopům na míru a cílenou především na začínající a střední podnikatele. Zákazník díky jednotnému a mnoha zákazníky vyzkoušenému řešení získá velmi rychle a snadno eshop, který je neustále modernizovaný, napojený na různá místa prodeje. Navíc si jej může velmi snadno upravovat podle své vlastní vůle,“ vysvětluje hlavní účel služby Miroslav Uďan. Podrobné informace najdete na www.shoptet.cz.