Loňské výdaje fondu tvořily 97,7 procenta všech jeho loňských zdrojů. SFDI mělo původně v loňském roce pracovat s rozpočtem 84,2 miliardy korun, během roku se však výdaje zvýšily využitím rozpočtových rezerv a dalších zdrojů.
Větší část peněz loni z fondu směřovaly na výstavbu a opravy dálnic a silnic, konkrétně téměř 45,5 miliardy korun. O necelé dvě miliardy korun méně šlo na železnice, tři miliardy korun vydal fond na provoz mýtného systému a dalších 1,5 miliardy korun pak na projekty v rámci vnitrozemské vodní dopravy. Zbylá část peněz byla určena například na překladiště pro kombinovanou dopravu, cyklostezky a další menší projekty.
Letos pracuje SFDI s rekordním rozpočtem. Vláda chce využít dopravní stavebnictví jako jeden z impulsů pro ekonomiku po koronavirové krizi, v uplynulých týdnech proto navýšila rozpočet fondu na 113 miliard Kč. Původně se počítalo s rozpočtem okolo 87 miliard korun.
SFDI funguje od roku 2001. Od té doby rozdělil na financování dopravních staveb více než 1,1 bilionu korun. K nejdražším projektům patřila stavba dálnice D8 a železničního tunelu v Ejpovicích.