TO BYLO ÚPLNĚ PRVNÍ, CO ZÁSTUPCE FORDU TAJEMNĚ PROZRADIL: NÁŠ NOVÝ VISOS PŘIPOMÍNÁ MODEL CAPRI. A HLADINA ZÁJMU O VŮZ STOUPLA.
CAR ART
Zvlášť byl továrnou ustanoven designer vnějšího vzhledu a jiný dělal interiér. Oba dva o sobě a o své práci příliš mnoho nevěděli, aby jeden druhého příliš neovlivnil. Za společnou řeč obou pánů ručil jejich společný šéf. Když ve Frankfurtu Ford stáhl plachtu a po chvíli otevřel i dveře, ukázalo se, že společný šéf pracoval dobře. Vnější plášť automobilu řadicího se mezi klasická kupé dává vyniknout především z boků vlomené zádi. Příď je spíš plynule oblá a nijak masivní. Ostřejší dojem plyne jedině z většího nasávacího otvoru pro chladič v čelním spoileru. Kokpit auto dostalo kosmicky úsporný. O pohodlí zapochybuje zřejmě ten, kdo si všimne tenkých sedadel, ale rychle postřehne jejich precizní ergonomičnost. Takže po obavě je veta.