Menu Zavřít

Fornarina se po šesti letech vrátila do Česka

3. 12. 2010
Autor: profit

Pražský obchod v Palladiu nabízí italskou značku za lepší ceny než butiky v zahraničí.

Do Česka se po šesti letech vrací luxusní italská módní značka Fornarina. První zákazníci si mohli kolekci podzim-zima 2010/2011 v novém butiku v pražské nákupní galerii Palladium nakoupit minulý víkend. Nově otevřený obchod dostal od mateřské firmy o 15 procent lepší ceny, než za jaké oblečení a doplňky Fornarina odebírají obchodníci v západní Evropě.

Nemůže se vám tedy stát, že stejné kusy z podzimní kolekce pořídíte levněji v Itálii nebo Německu,” ujistila manažerka prodejny Jana Holbová. Fornarina je podle ní pro ženy, které nerady splývají s davem a chtějí být originální, stylové a opravdu trendy. “Fornarina je nadčasová, prestižní, kvalitní a velmi sexy móda pro dívky a ženy, které nechtějí být šedými myškami,” doplnila.

WT100

Ačkoliv je oblečení značky Fornarina velmi moderní a trendy, jeho návrháři vždy vycházejí z minulosti. Inspirace retrem, míšení různých stylů a odkaz do minulosti tvoří konstantní vzorec DNA značky Fornarina. V sezóně podzim-zima 2010/2011 přichází s kolekcí, v níž se nechaly vyfotit i herečka Lindsay Lohan či modelka Martina Stella. “Často se v ní objevují mimo jiné tmavší odstíny modré nebo také kožešiny, květinové šaty, potisk v bohémském stylu, načepýřené košile či krajky na džínách,” shrnula hlavní motivy kolekce Holbová. Kromě typických italských bund tvoří jádro sortimentu legendární džíny, na kterých Fornarina postavila svou dlouholetou kampaň “Fabulous legs”. V Palladiu najdou zákazníci i originální outfity z kolekce Fornarina Sportglam.

Butik v pražském Palladiu je jediným monobrandovým obchodem Fornarina v Česku, provozuje ho společnost Famiglia. První prodejní víkend navštívilo prodejnu v Palladiu několik desítek zákaznic.

  • Našli jste v článku chybu?