HLASY ČTENÁŘŮ (reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech: Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů.
HLASY ČTENÁŘŮ
(reakce na článek o fotbalovém marketingu v Profitu č. 22/2006) Vzhledem k vyjádření Českomoravského fotbalového svazu a následným mediálním výstupům, které byly publikovány v některých médiích v souvislosti se značkou Bohemia Chips a její fotbalovou promocí, si jménem společnosti Intersnack dovolujeme informovat o následujících faktech:
Značka Bohemia Chips ve své komunikaci směrem ke spotřebitelům využívá pouze běžně dostupných fotbalových motivů. Nepoužívá žádné symboly, loga či emblémy, které by s mistrovstvím světa a českou fotbalovou reprezentací souvisely nebo byly dokonce ze strany FIFA či svazu právně chráněny. Z výše uvedených důvodů kampaň značky Bohemia nemůže jakkoli oficiální partnery fotbalové reprezentace či partnery samotného MS poškodit. Domníváme se tedy, že reakce Českomoravského fotbalového svazu je neadekvátní a jsme připraveni kdykoli předložit právní argumenty, dotýkající se této problematiky.