V Domě fotografie je k vidění průřez tvorbou Karla Kuklíka Jen málo českých fotografů má svá díla ve sbírkách Muzea moderního umění v New Yorku i Francouzské národní knihovny. Jedním z nich je Karel Kuklík, jehož výstava Fotografický dialog s krajinou potrvá v pražském Domě fotografie až do poloviny května.
Kuklík se začal vážněji věnovat výtvarné fotografii už v roce 1955, v šedesátých letech byl jedním z hlavních představitelů českého informelu s tendencí k abstrakci i surrealismu. Byl úzce propojen s tehdejší výtvarnou scénou, vystavoval s podobně laděnými výtvarníky a zároveň fotografoval jejich portréty, ateliéry i díla. Od počátku sedmdesátých let se zabýval hlavně krajinářskou a městskou fotografií, pod vlivem amerického fotografa Edwarda Westona začal používat velkoformátové kamery a později i kontaktní kopie, které zdůrazňují specifika fotografického média. Své fotografie řadí do poměrně rozsáhlých celků, z nichž za základní dílo bývá pokládán širší cyklus Imaginativní krajiny z let 1958 až 1964. Celoživotně se zajímá o téma pražských ulic, krajiny na Šumavě i Třeboňsku.
Aktuální výstava se koná u příležitosti Kuklíkových osmdesátin a představuje přes 200 snímků, které jsou reprezentativním průřezem jeho dosavadní tvorbou.