Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl.
Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.
Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl. Airdream - vzdušný sen. I v tiskových materiálech je pohonné jednotce (3.0i V6 150kW/210k) věnována pozornost ke konci. Výrobce co nejvíc akcentoval designová řešení automobilu. Zvenčí působí aerodynamicky i robustní linie - dokulata vedená maska s lesklými lištami uprostřed cudně se přiznávajícími k továrnímu znaku - uvnitř zvítězil akcent vize užitečnosti v budoucnosti.