Car/Art Ženevský autosalon byl svědkem japonské vyhlídky do blízké budoucnosti. Úspornost a sportovní vzhled, to bude zřejmě hitem designérů přicházejících let. Tarmac Spyder stál na výstavišti s cedulkou "koncept". Takový přídomek osvobozuje automobilku od povinnosti ve vývoji pokračovat.
Car/Art
Ženevský autosalon byl svědkem japonské vyhlídky do blízké budoucnosti. Úspornost a sportovní vzhled, to bude zřejmě hitem designérů přicházejících let.
Tarmac Spyder stál na výstavišti s cedulkou „koncept“. Takový přídomek osvobozuje automobilku od povinnosti ve vývoji pokračovat. I tak ale byla představa nadcházející generace roadsterů v podání východních konstruktérů velmi oslovující. S délkou pouhé 4 metry je Tarmac přeci jenom čtyřmístný. Všechna sedadla jsou ale velmi „tenká“ a s pevnými opěrkami hlavy. Hodně sportovního ducha má volant i strohá řadicí páka. Pohon zajišťuje benzinový motor 2.0 16V s turbokompresorem s mezichladičem, který dává konečný výkon 300 k.