Menu Zavřít

Geniální tah Volkswagenu

9. 1. 2006
Autor: Euro.cz

GLOSAOd časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat.

GLOSA

bitcoin_skoleni

Od časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat. Stalo se tak před uvedením felicie, octavie i první verze fabie. Teď to zažíváme před odhalením její druhé generace, ke kterému dojde na únorovém ženevském autosalonu.

Neustálé úniky fotek těsně před premiérou nemůžou být náhodné. Je zřejmé, že jde o geniální marketingový tah Volkswagenu, který má skrytou formou propagovat nový model. Národ vždy po únicích snímků diskutuje několik týdnů o jejich pravosti a nové auto se lidem vryje do paměti. A o to přeci v reklamě jde.

  • Našli jste v článku chybu?